مشکل ورود به کلاس دارید؟

 

حتما هنگام ورود به کلاس در اسکای روم، نام کاربری و گذرواژه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

 

مشکلات زیر را ببینید. چنانچه شما هم یکی از مشکلات را داشتید راه حل هر کدام در زیر عکس آمده است.

در صورتی که مشکل شما اینجا وجود ندارد، با کلیک بر روی عکس زیر، به پشتیبان در واتس اپ پیام دهید:

مشکل ۱

 

اعداد شماره تماس و کد ملی خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید

یا اگر شماره دومی دارید، آن را وارد کنید.

یا نام کاربری برای شما ساخته نشده است.

راه حل:

  1. حتما شماره تماس و کد ملی خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.
  2. ممکن است شماره دیگری از شما در خانه کیفیت ، برای ورود به کلاس، برای شما ثبت شده است. شماره های دیگر خود را امتحان کنید.
  3. اگر باز همین پیام خطا را داد، نام کاربری برای شما ساخته نشده است. شما باید شماره تماس، کد ملی و نامتان را با کلیک بر روی آیکون واتس اپ در زیر آمده، برای پشتیبان ارسال کنید. پشتیبان سریعا نام کاربری را ایجاد می کند.

واتس اپ پشتیبان خانه کیفیت ایرانیان

مشکل ۲

 

باید از طرف پشتیبان خانه کیفیت، دسترسی شما به کلاس داده شود.

راه حل:

  1. نام کاربری برای شما ساخته نشده است. شما باید شماره تماس، کد ملی و نامتان را با کلیک بر روی آیکون واتس اپ در زیر آمده، برای پشتیبان ارسال کنید.

مشکل ۳

 

رمز (کد ملی) خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید

یا رمز (کد ملی) شما از طرف واحد آموزش و پشتیبان خانه کیفیت اشتباه درج شده است.

راه حل:

  1. حتما رمز (کد ملی) خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.
  2. اگر باز همین پیام خطا را داد، رمز (کد ملی) شما از طرف واحد آموزش و پشتیبان خانه کیفیت اشتباه درج شده است. شما باید شماره تماس، کد ملی و نامتان را با کلیک بر روی آیکون واتس اپ که در زیر آمده، برای پشتیبان ارسال کنید. پشتیبان سریعا مشکل شما را حل می کند.

مشکل ۴

 

اینترنت شما ضعیف است

یا ترافیک ورودی به کلاس زیاد است.

راه حل:

  1. چنانچه با اینترنتی موبایل هستید، موبایل خود را یکبار بر روی حالت پرواز قرار دهید و دوباره تلاش کنید. 
  2. اگر با اینترنت وایرلس ADSL متصل هستید، مودمتان را یکبار خاموش و روشن کنید. هیچ کسی دیگر از این اینترنت استفاده نکند. اگر فایلی در حال دانلود دارید آن را قطع کنید.

مشکل ۵

 

مشکل از اسکای روم  و یا از کندی اینترنت شما

یا ترافیک ورودی به کلاس زیاد است.

راه حل:

  1. تب ورود به کلاس را ببندید. دقایقی دیگر مجدد تلاش کنید. اگر حل نشد، موارد زیر را هم انجام دهید.
  2. چنانچه با اینترنتی موبایل هستید، موبایل خود را یکبار بر روی حالت پرواز قرار دهید و دوباره تلاش کنید. 
  3. اگر با اینترنت وایرلس ADSL متصل هستید، مودمتان را یکبار خاموش و روشن کنید. هیچ کسی دیگر از این اینترنت استفاده نکند. اگر فایلی در حال دانلود دارید آن را قطع کنید.

مشکل ۶

 

باید مرورگر خود را بروزرسانی کنید

بهترین راه، حل، نصب مرورگر کروم است.

راه حل:

  1. اگر از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده میکنید، بهتر است آخرین نسخه گوگل کروم را از گوگل جستجو، دانلود و نصب کنید و با آن در کلاس شرکت کنید.
  2. اگر از گوشی اندرویدی استفاده میکنید، بهتر است آخرین نسخه گوگل کروم را از گوگل پلی و یا بازار نصب یا بروزرسانی کنید و با آن در کلاس شرکت کنید.
  3. اگر از گوشی آیفون استفاده می کنید، بهتر است آخرین نسخه گوگل کروم را از اپ استور نصب یا بروزرسانی کنید و با آن در کلاس شرکت کنید.

مشکل ۷

 

آدرس ورود به کلاس را در جای دیگری وارد کرده اید

باید آدرس ورود به کلاس را بدون فاصله، در آدرس بار مرورگر خود وارد کنید و نه در گوگل.

راه حل:

  1. دقت کنید آدرس ورود به کلاس را دقیق و بدون اشتباه وارد کنید. اول و آخر آدر ورود هم نباید فاصله وجود داشته باشد. 
  2. آدرس ورود به کلاس را هم باید حتما در آدرس بار مرورگر وارد کنید و نه در گوگل.

مشکل ۸

 

لینک ورود به کلاس را اشتباه رفته اید

یا فعلا ترافیک ورودی به کلاس زیاد است.

راه حل:

  1. احتمالا لینک ورود به کلاس را اشتباه رفته اید. لینک ورود به کلاس را از کارکنان خانه کیفیت (۰۹۱۷۶۸۷۰۰۶۰) به صورت صحیح دریافت کنید.
  2. اگر فکر میکنید لینک ورود به کلاس را درست رفته اید، پس احتمالا ترافیک ورود به کلاس در این لحظه زیاد هست. شما باید چند دقیقه بعد که خلوت تر شد، مجددا تلاش کنید.