به جمع مدیران حرفه ای بپیوندید...
دوره جامع مدیران سرآمد، دوره ای مدیریتی از دوره های VIP مجموعه خانه کیفیت ایرانیان است. برای شروع آموزش برای مدیران ارشد سازمان ها و صاحبین کسب و کار مناسب می باشد.
به واسطه این شرایط طی ۶ ماه، می توانید مطالب کمک کننده و هدفمندی را در این پکیج آموزش ببینید.
ما سعی کردیم چالش های صاحبین کسب و کار را بررسی کنیم و بهترین ها را به شما ارائه دهیم.
مخاطبین این دوره
- مدیران ارشد سازمانی
- سرپرستان
- کارشناسان ارشد
- صاحبان مشاغل
- و …
استادان این دوره
سیستم سازی کسب و کار
استاد مصطفی شهبازی
سیستم سازی کسب و کار به مدیران کمک میکند تا فرایندها و فعالیتهای مختلف کسب و کار را بهبود بدهند و زماندهی بهتری برقرار کنند، بهبود کارایی و عملکرد کسب و کار را داشته باشند، قابلیت اطمینان و پایداری کسب و کار را افزایش دهند و با ایجاد فرایندهای استاندارد در کسب و کار ، مدیریت ریسکها را تا حد امکان پایین آورند.
درباره استاد مصطفی شهبازی
مدرس و مشاور حوزه ارتباطات و توسعه توانمندی های فردی، اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه مشاوره کسب و کار، برگزاری بیش از ۲۰۰ سمینار آموزشی در حوزه ارتباطات
تکنیک های مذاکره و متقاعدسازی
استاد فربد طهرانی
مهارت مذاکره و متقاعدسازی در کسب و کار ضروری است. توافق های موفق و مفید، نتیجه مذاکرات قوی است.
در هر سازمان و کسب و کاری، اختلافات و نظرات متفاوت وجود دارد که با استفاده از تکنیک های مذاکره و متقاعدسازی می شود اختلافات را به توافقات رساند و مزایای محصول و خدمات خود را به گونه ای ارائه کنید تا مشتری متقاعد شود و از شما خرید کند.
درباره استاد فربد طهرانی
موسس مرکز مذاکره ایران, نویسنده ۴ جلد کتاب در زمینه فروش و مذاکره, عضو انجمن اهل قلم, برگزاری بیش از ۵۰۰۰ نفر ساعت آموزش, نویسنده بیش از ۲۰۰ مقاله در زمینه فروش و مذاکره, یکی از نویسندگان ثابت مقاله در مجله موفقیت, برگزاری دوره های سازمانی برای تیمهای فروش, طراح دوره جامع فروشنده میلیاردر, طراح دوره بلند مدت مدیران فروش هوشمند, ۲۵ سال سابقه کاری در زمینه فروش و مذاکره, مشاوره سازمانی و شخصی در زمینه بهبود فروش و مذاکره, مدیر عامل شرکت داده پیشگامان آراد, تولید کننده رکهای شبکه با نام تجاری هانوی (Hanoi)
روابط و قوانین کار ویژه مدیران
استاد وحید حاجی زاده
قوانین کار مطالب ثابتی هستند که در کشورهای متفاوت تغییراتی دارند و در کشور ما ایران هم قوانینی برای کار کردن بین کارفرما و کارمند وجود دارد که دو طرف باید این موارد را بدانند، هم کارمند بعنوان کسی که قرار است در این مکان کار کند و از حقوق خودش خبر داشته باشد و حق خود را بخواهد و هم کارفرما که بتواند از این طریق تمام قوانین کشور را رعایت کند که گرفتار جریمه های سازمان های دولتی مانند بیمه یا اداره کار نشود.
قانون کار به کارفرما یا صاحب کسب و کار این امکان را میدهد که از حق و حقوق خودش باخبر شود.
مثالی را در اینجا عرض میکنم:
چند سال پیش که به مجموعه ای مشاوره میدادم با یک مشکل تکراری روبرو میشدند، افرادی که آنجا کار میکردند بعد از مدتی بخاطر نارضایتی و یا حتی مشکلات دیگر که خودشان به وجود می آوردند اخراج میشدند یا خودشان مجموعه را ترک میکردند.
اما بعد از مدتی نامه اداره کار به مجموعه فرستاده میشد که شما دچار تخلف شده اید و باید جریمه بپردازید و مدیر مجموعه هر بار مجبور بود از کار و زندگی خودش بزند و به دنبال این شکایت اداره کار هرروز از صبح تا ظهر درگیر باشد.
که بعد از مدتی فهمیدیم که قرادادهایی که بسته میشوند درست نیست و از طرفی برخی حق ها را مدیر مجموعه باید به کارکنان خود بدهد تا از این طریق بتوانند از شر این شکایت های گاه و بیگاه که روند پیشرفت مجموعه را مختل میکرد خلاص شوند.
فکر کنم در مثال بالا اهمیت بالای دانستن قوانین از جمله بستن قرارداد و بیمه کارمندان را توانستم برسانم.
درباره استاد وحید حاجی زاده
وحید حاجی زاده نویسنده و مولف کتاب قانون کار است که به عنوان مشاور ارشد حوزه روابط کار شرکتها و سازمانها بیش از ۱۰ سال فعالیت مشاوره ای در حوزه های قانون کار، امور قراردادها، منابع انسانی، و مسئولیتهای حقوقی مدیران در کسب و کارهای گوناگون داشته است . سخنرانی در ده ها همایش ، سمینار و کنفرانس از رزومه های بارز وحیدحاجی زاده می باشد.
وحید حاجی زاده متولد تهران ، نویسنده و مولف کتاب قانون کار ( درنظم حقوقی کنونی ) و تخصص اصلیم حوزه روابط کار مشاوره و آموزش است.
فعالیت حرفه ای خودم را از سال ۱۳۸۴ از ادارات تابع وزارت کار شروع نموده ام و تا سال ۸۹ در پستهایی چون ، مسئول اشتغال جنوب تهران – ری ، کارشناس حوزه بیمه بیکاری ، ریاست امور اداری ، نماینده دولت در هیات سازش ، ریاست مراجع حل اختلاف وزارت کار و مشاوره امور کارفرمایان در وزارت کار مشغول به کار بوده ام .از سال ۱۳۹۰ با تاسیس مجموعه مشاوره ای و آموزشی قانون گستر در بخش خصوصی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کردم .در این سالها مشاوره و آموزش شرکتها ، سازمانها و برندهای معتبری را از سراسر کشور در کارنامه خود ثبت نموده ام .برگزاری کارگاه ها ، همایش ها و سمینارهای تخصصی کسب و کار و روابط کار بیش از ۲۴۰۰ نفر از علاقه مندان این حوزه افتخار بزرگی در این سالها بوده است.
مشاوره تخصصی قانون کار, مشاوره تامین اجتماعی, تنظیم قراردادها, مشاوره امور پرسنلی / منابع انسانی, برقراری بیمه بیکاری, مشاوره و وکالت اختلافات کارگری و کارفرمایی, مشاوره شرکتها ، سازمانها و کارفرمایان, مشاوره در خصوص ثبت شرکت ، برند و لوگوی تجاری, برگزاری کارگاه ها و همایش های آموزشی
برندسازی شخصی و سازمانی
استاد مهدی صنم پور
برندسازی، تأثیراتی متعدد و جذاب بر روی کسب و کار به ارمغان میآورد. ایجاد یک برند قوی، اعتماد مشتریان به کسب و کار را به شکل ژرفتری تقویت میکند و در نهایت ارزش آن را افزایش میدهد.
برندسازی باعث تفکیک و تمایز کسب و کار از رقبا در ذهن مشتریان میشود و این تمایز، کسب و کار شما را به عنوان یک موجودیت منحصر به فرد و شگفتآور نمایان میسازد. به عبارت دیگر، برندسازی به محصولات یا خدمات شما ارزش افزوده بسیاری اضافه میکند.
یک برند قوی به عنوان یک هویت معرفی میشود که بازاریابی را آسانتر میکند؛ زیرا مشتریان قبل از خرید به دنبال برندهایی هستند که قبلاً با آنها آشنا شدهاند و به آنها اعتماد دارند.
نتیجهگیری از فرآیند برندسازی برای کسب و کار، افزایش وفاداری مشتریان است و این افزایش وفاداری به عنوان یکی از نتایج مهم و مثبت این فرآیند قابل توجه است.
درباره استاد مهدی صنم پور
مدیر عامل و موسس هلدینگ آرمانی هاب
سخنران، کارآفرین و ایده پرداز
فن بیان و سخنوری برای مدیران
استاد مهدی صادقلو
واقعیت این است که در دنیای امروز مهمترین ابزار ما برای برقراری ارتباط با دیگران کلام و گفتار ماست. هیچ مخاطبی حاضر نیست به صحبتهایی که ارزش چندانی ندارد گوش دهد همه ما میدانیم که مهمترین ابزار برای برقراری ارتباط با کیفیت با دیگران زبان گفتار و کلام است
مدیران و صاحبین کسب و کار از آن دسته افرادی هستند که برای رشد کسب و کار و سازمان با افراد بسیاری در ارتباط هستند که با مهارت فن بیان می توانند به راحتی خدمات و محصولات خود را پرزنت و ارائه کنند و حرفهای بفروشند
درباره استاد مهدی صادقلو
سخنران و مدرس آموزش های سخنرانی، فن بیان و ارتباطات
کارشناس برنامه های رادیویی و تلویزیونی
موسس آکادمی صادقلو و باشگاه سخنرانی
مشاور سخنرانی بسیاری از افراد سیاسی کشور
نویسنده کتاب الفبای سخنرانی ، کتاب یازده راز مهم یک سخنرانی قدرتمند و کتاب ترس از سخنرانی را مدیریت کن
ارتباط موثر حرفه ای
استاد سینا محمدیان
ارتباط موثر باعث میشود مدیران بتوانند بهتر رهبری کنند که این خود باعث درک بهتر کارکنان و مشتریان میشود که از این طریق میتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند و افراد را به درستی هدایت کنند
ارتباط موثر باعث همکاری و تعامل سازنده بین افراد میشود که میتواند بهتر با یکدیگر همکاری داشته باشند، ایدهها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند، به یکدیگر اعتماد کنند و روابط شغلی بهتر و پول سازتری برای کسب و کار خود ایجاد کنند
درباره استاد سینا محمدیان
مدرس مهارت های فروش، بازاریابی و ارائه حرفه ای
مشاور و مدرس شرکت های خدماتی و بازرگانی از جمله رایان سایپا، پردیس دانشگاهی علوم پزشکی، هلدینگ آرمان رویان، بیمیتو
نویسنده کتاب های تجربیات یک فروشنده و مدیریت مالی
سرفصل های دوره
سیستم سازی کسب و کار
تکنیک های مذاکره و متقاعدسازی
فن بیان و سخنوری برای مدیران
اشتباه کارآفرینان در امضاء قرارداد کار
درخواست مشاوره
سوالات متداول دوره
۶ جلسه و به صورت حضوری بندرعباس در خانه کیفیت ایرانیان
این جلسات آموزش برای مدیران و کارکنان کلیدی هر سازمان، صاحبین کسب و کار و افرادی که به دنبال حرفه ای شدن در حوره فعالیت و کسب و کارشون هستند، مناسب است.
خیر، هر ماه در جلسه ای که برگزار میشه، یکی از اساتید موضوع و سرفصل تخصصی خودشون رو ارائه می کنند.
اگر نیاز به مشاوره اطلاعات بیشتری از این دوره ارزشمند نیاز دارید، کافیه روی این لینک کلیک کنید
برای ثبت نام، با شماره ۰۹۱۲۰۴۵۲۲۷۷ تماس بگیرید
همونطور که گفته شد هر ماه یک جلسه با یک استاد برگزار می شود. برای اطلاع از نحوه پرداخت، با شماره ۰۹۱۷۰۴۵۲۲۷۷ تماس بگیرید
سرفصل های کاربردی و تخصصی این دوره توسط اساتید مطرح کشوری آموزش داده میشه که می تونید در اینجا ببینید